Veelgestelde Vragen

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De verwerking van uw bestelling duurt ongeveer 24 uur, daarna de vervaardiging van de producten en de levering (gratis) duurt 6 tot 14 werkdagen. Wij stellen alles in het werk om ervoor te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangt, terwijl wij u een service van uitzonderlijke kwaliteit garanderen (productcontrole voorr verpakking, enz...).

Wij hebben ook een expresbezorging (betalend) waarmee u uw pakketten binnen maximaal 8 dagen kunt ontvangen (gemiddeld 5 dagen).

  • Ik woon niet in Nederland, levert u ook internationaal?

Wij verzenden onze producten over de hele Europa, gratis! Natuurlijk kan dit iets langer duren dan in Nederland.

  • Welke creditcards accepteert u?

Wij aanvaarden betaling met de volgende kredietkaarten: Visa, Mastercard, Carte Bleue, American Express of Apple Pay.

  • Is de betaling op uw website veilig?

Ja, uw financiële zekerheid is onze prioriteit en betaling is gegarandeerd 100% veilig. Uw bankgegevens of kredietkaartgegevens worden in geen geval aan ons meegedeeld. Alle betalingen worden beschermd door onze 128-bit SSL gecodeerde betalingsprocessor. Wij accepteren op dit moment geen cheques.

  • Moet ik mij registreren om mijn aankopen te doen?

Nee, registratie is niet verplicht. Wij raden u echter aan zich te registreren om uw volgende aankopen te vergemakkelijken en om u op de hoogte te houden van ons laatste nieuws.

HLTC Marquette

  • Hoe weet ik of mijn bestelling gevalideerd is?

Er zal een bevestigingsbericht worden gestuurd naar het e-mailadres dat u eerder aan ons hebt meegedeeld. 

  • Kortingscodes

Wij aanvaarden slechts één kortingscode per bestelling.

Korting met de What is Hip kortingscode - What is Hip

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ja, zolang uw bestelling niet "in behandeling" is.

 

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

Alle bestellingen kunnen binnen 24 uur na het tijdstip van bestelling door de klant worden geannuleerd. Na deze tijd zal uw bestelling in behandeling zijn en niet meer geannuleerd kunnen worden. Neem contact met ons op om te annuleren indien nodig.

Opgelet : indien ons team heeft moeten tussenkomen bij uw bestelling ten gevolge van bijvoorbeeld een fout in het adres of de naam van de koper, wordt de bestelling met de hand gecodeerd in de databank en is ze niet meer kosteloos te annuleren.
Sale-artikelen en bestellingen met cadeaubons/kortingscodes kunnen ook niet worden geannuleerd.

Levertijden die als "te lang" worden beschouwd, maar minder dan 30 dagen bedragen, kunnen om deze reden ook niet worden geannuleerd.

 

  • Wat moet ik doen als ik een artikel ontvang dat niet aan de eisen voldoet of beschadigd is?

Indien u ondanks onze waakzaamheid een beschadigd of niet-conform artikel heeft ontvangen, wij verontschuldigen ons voor dit.
Uiteraard verbinden wij ons ertoe het product zo snel mogelijk terug te sturen/om te ruilen.

 

  • Ik wil graag mijn artikelen retourneren. Wat is de procedure?

Wij kunnen alleen een retourzending accepteren in het geval van een bewezen productdefect.
Onze artikelen ondergaan zeer strenge kwaliteitscontroles voor elke verzending. Indien uw producten echter een fabricagefout vertonen, stuur ons dan een foto van het product in kwestie (in de originele verpakking) met uw ordernummer. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als toen u het ontving.

Retouren - Penselen.nl

 

  • Wat als mijn pakket zoek is?

Is er iets mis met het postkantoor? Pakketje verloren, vernietigd?
Met de beveiligde levering neemt Artistika® de geschillen voor u uit handen. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Wij geven de vervoerder niet de schuld door u "voor uzelf te laten opdraaien". Wij nemen de volledige verantwoordelijkheid op ons door u onmiddellijk een nieuw pakket te sturen op onze kosten.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier: ons team zal zijn uiterste best doen om aan uw wensen te voldoen.

 

  • Ik ontving een invoerbelasting

Artistika® verzendt haar producten legaal over de hele wereld. De koper is echter verantwoordelijk voor de invoerrechten van zijn land, wij wijzen elke verantwoordelijkheid af in geval van nationale belastingen.

 

  • Ik wil graag mijn mening geven over uw producten. Hoe kan ik dit doen?

Uw feedback is altijd welkom. Aarzel niet om ons een e-mail te sturen of uw ervaring te delen op onze sociale netwerken.

 

  • Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van aanbiedingen en nieuws op de site. Wat moet ik doen?

U kunt zich abonneren op onze nieuwsbrief of ons volgen op onze sociale netwerken om als eerste te profiteren van de goede deals en het nieuws.