Veelgestelde Vragen

Betalingen

Nee, registratie is niet verplicht. We raden u echter aan om u te registreren om uw toekomstige aankopen te vergemakkelijken en op de hoogte te blijven van ons laatste nieuws.

Ja, uw financiële veiligheid is onze prioriteit en de betaling is 100% veilig gegarandeerd. Uw bankgegevens of creditcardinformatie zullen in geen geval aan ons worden doorgegeven. Alle betalingen worden beschermd door onze 128-bit SSL versleutelde betalingsverwerker. We accepteren momenteel geen cheques.

We accepteren betalingen met de volgende bankkaarten: Visa, MasterCard, Carte Bleue, American Express, Diner's Club, Maestro, Bancontact, iDeal, evenals Apple Pay en Google Pay.

Mijn bestelling (voor ontvangst)

We accepteren slechts één enkele kortingscode per bestelling.

We verzenden onze producten door heel Europa en Noord-Amerika!

Uw bestelling wordt binnen 72 uur na uw aankoop verzonden.

Onze geschatte levertijden zijn als volgt:

  • Duitsland: 6 tot 10 werkdagen
  • Australië: 8 tot 14 werkdagen
  • België: 8 tot 14 werkdagen
  • Canada: 6 tot 10 werkdagen
  • Denemarken: 8 tot 14 werkdagen
  • Spanje: 6 tot 10 werkdagen
  • Verenigde Staten: 6 tot 10 werkdagen
  • Finland: 8 tot 14 werkdagen
  • Frankrijk: 6 tot 10 werkdagen
  • Hongarije: 8 tot 14 werkdagen
  • Ierland: 6 tot 10 werkdagen
  • Italië: 6 tot 10 werkdagen
  • Noorwegen: 8 tot 14 werkdagen
  • Nieuw-Zeeland: 8 tot 14 werkdagen
  • Nederland: 8 tot 14 werkdagen
  • Polen: 8 tot 14 werkdagen
  • Portugal: 8 tot 14 werkdagen
  • Tsjechië: 8 tot 14 werkdagen
  • Verenigd Koninkrijk: 6 tot 10 werkdagen
  • Slowakije: 8 tot 14 werkdagen
  • Zweden: 8 tot 14 werkdagen
  • Zwitserland: 6 tot 10 werkdagen

Een bevestigingsbericht wordt verzonden naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij uw bestelling.

Vergeet niet uw spam te controleren. 

U heeft een termijn van 12 uur na uw bestelling om een wijziging aan te vragen, inclusief het adres van levering. Controleer uw gegevens zorgvuldig bij het bestellen.

Elke bestelling kan binnen een termijn van 12 uur na bevestiging worden geannuleerd. Na deze termijn wordt uw bestelling verwerkt en kan deze niet meer worden geannuleerd. Neem snel contact met ons op als u nog binnen de termijn bent.

In geval van annulering worden er kosten van 3% van het totale bedrag (inclusief verzending) in rekening gebracht om onze transactiekosten te dekken, met een minimum van 2€.

Let op: als ons team op uw bestelling heeft moeten ingrijpen, bijvoorbeeld vanwege een fout in het adres of in de naam van de koper, wordt de bestelling handmatig in de database ingevoerd en kan deze niet meer kosteloos worden geannuleerd.

Levertijden die als "te lang" worden beschouwd, maken uw bestelling niet in aanmerking voor annulering of terugbetaling als deze niet langer dan 30 dagen vanaf de besteldatum duren, dit is de strikte toepassing van de geldende Europese wetgeving.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen: ons team zal zijn uiterste best doen om aan uw behoeften te voldoen. 

Bestelling ontvangen: retouren, terugzendingen, terugbetalingen

Als u ondanks onze waakzaamheid een beschadigd of niet-conform artikel heeft ontvangen, onze excuses daarvoor.
We verbinden ons ertoe om de retour / omruiling van het product zo snel mogelijk te regelen. Hiervoor nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen door hier te klikken.

We kunnen alleen een retour accepteren in geval van een bewezen gebrek aan het product.

Onze artikelen ondergaan zeer strenge kwaliteitscontroles voordat ze worden verzonden. Als uw producten echter een fabricagefout vertonen, stuur ons dan een foto van het betreffende product (indien mogelijk in de originele verpakking) door hier te klikken, samen met uw bestelnummer. Om in aanmerking te komen voor een retour, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen.

Verschillende soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd:

- Cadeaubonnen

- Intieme of hygiënische goederen, zoals ondergoed, evenals oorbellen en andere piercings om te voldoen aan de sanitaire normen van de Europese Unie.

Een probleem met de post? Pakket verloren, vernietigd?
Met de beveiligde levering, Artistika® behandelt de geschillen voor u. Uw tevredenheid is onze prioriteit. We schuiven de schuld niet af op de vervoerder door u "het zelf te laten uitzoeken". We nemen de volledige verantwoordelijkheid door u onmiddellijk een nieuw pakket op onze kosten te sturen.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier : ons team zal zijn uiterste best doen om aan uw behoeften te voldoen.