Retourneren

Terugbetaling
Onze polis duurt 30 dagen. Als er meer dan 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen wij u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om voor retournering in aanmerking te komen, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering. Bederfelijke producten zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet geretourneerd worden. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

Extra niet-retourneerbare artikelen:
Cadeaubonnen
Downloadbare software
Bepaalde gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om uw retourzending af te ronden, hebben wij een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop alstublieft niet terug naar de fabrikant.

Er zijn situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden gedaan (indien van toepassing)
Boek met duidelijke gebruikssporen
Open een cd, dvd, VHS-band, software, videogame, cassette of vinylplaat
Elk item dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen missen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout
Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Terugbetalingen (indien van toepassing) Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen als uw terugbetaling wordt goedgekeurd of afgewezen. Als uw verzoek wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald tijdsbestek automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende terugbetaling (indien van toepassing) Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening. Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt. Neem dan contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt verzonden. Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via: artistika-shop @outlook.com .

Artikelen in de uitverkoop (indien van toepassing) Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Helaas kunnen uitverkoopartikelen niet worden geretourneerd.

Ruilen (indien van toepassing) Wij vervangen alleen defecte of beschadigde artikelen. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail naar info@artistika.fr en stuur je artikel naar:

Monsteo Beperkt ,

3 Salisbury Road Kamer 747, 7/f, Star House
Tsim Sha Tsui
Hongkong 

Cadeaus


Als het artikel bij aankoop als cadeau is gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeautegoed ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u verzonden.

Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de bestelling naar de gever is verzonden, wordt het geld teruggestort naar de gever van het cadeau en wordt deze op de hoogte gesteld van uw retourzending.

Levering


Om uw product te retourneren, moet u uw product naar het volgende adres sturen: Artistika,

Salisburyweg 3
Kamer 747, 7/f, Sterrenhuis
Tsim Sha Tsui
Hongkong 

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten voor het retourneren van uw terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

Als u een artikel van meer dan $ 75 verzendt, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. Wij kunnen niet garanderen dat wij uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.